понеділок, 25 квітня 2011 р.

Прихована галявина біля Медвідки

Це буде коротенький звіт бо пишу я його вже у травні ;)

Цього разу усе обійшлося без технічних негараздів. Але неприємності ми таки знайшли ;)

Фотки про наші здобутки і негаразди з коментарями:

Коли ми їхали вздовж Бугу випадково побачили радіо-керовану модель:

У ліс ми заїхали через Коло-Михайлівку (це та тропа Філіна, яку ми попереднього разу восени з dsem так і не знайшли ;) ). З самого початку нам трапилися дуже гарні місця - по різні боки від стежки були то поля гарної зелені і квітів:

то маленькі озерця на кшталт болотець:

Але попереду нас чекали не тільки гарні ялинки і тихий теплий ліс:

А й деякі негаразди:


Але ми це подолали і в кінці кінців потрапили на приховану галявину:





Ну а потім ми відпочивали - кожен у свій спосіб:




Випадково побачили і, головне, сфотографували невеличку ящірку:

Вся компанія у зборі:

Потім, коли ми вже поверталися додому я збагнув що забув ножа. За ножем я попросив з'їздити Олексія. В цей час щоби ми рухалися швидше я відпустив дівчат і вони втрьох рушили через Лаврівку на Стрижавку. Коли Олексій повернувся ми спробували їх наздогнати. Але це в нас вийшло аж на підйомі на Стрижавку за ставком. Я і не думав що моя Іринка може так швидко рухатися ;)

Наприкінці подорожі, вже майже біля дому (в районі школи №26) зустріли іще одного велосипедиста - Ігоря. Як потім з'ясувалося він живе поруч із нами, але бачили ми його вперше. Він під'їхав до мене і почав розпитувати про місця відпочинку. Його компанія мала наміри провести час на природі без зайвих очей пару діб поспіль. Я висловив свої думки щодо напрямків, а також додав трохи про те як ми їздимо і куди. Згодом ми розпрощалися біля нашого будинку сподіваючись на сумісний відпочинок під час наступної зустрічі.

У цей день ми відкатали близько 50 км. І загалом за свята в нас вийшло десь трохи більше 170 км.
Гарно посвяткували!

Фотосесія тут.

Немає коментарів:

Дописати коментар