пʼятницю, 23 серпня 2013 р.

Ладижинська "Швейцарія", день виїзду

День виїзду, 0-й

У п'ятницю 23 серпня зранку я взнав що один з нас, Дмитро, не поїде. Шкода, але таке теж буває. Іще зранку я приїхав на роботу із зібраним велобаулом тому мене ніщо не стримувало від здійснення запланованої подорожі. Віктор також приїхав на роботу вже готовий до походу. Раніше на сайті Веломісто я залишив у темі про подорож номер свого моб. т/ф і ось він раптом дзвонить. Приємна новина - разом з нами їде один із молодих вінницьких велосипедистів - Євген.

Зібралися десь о 18:20, трохи почекали на Євгена і о 18:40 рушили від місця роботи (кут вулиць Порика і 600-річчя) у напрямку с. Кліщов.

Нецікаві подробиці пропускаємо. Подалі зупиняємося тільки на технічних деталях і цікавих дрібничках.

Рухалися ч/з Сабарів до дамби,





далі вздовж р. П.Буг у напрямку галявини де стає катер. 
 

Далі наверх і полем на Луку. Несподіванкою для нас стало те, що у Луці аж до магазину (у центрі) від поля подовжили асфальт (раніше там був тільки невеличкий шматок метрів 100).

Тут вже стало відчутно що ми вже розігрілися і далі рухалися асфальтом практично без значних зупинок аж до с. Довгополівка.

 
На виїзді у крайній хаті справа зупинилися і набрали води у табір.
Тут про себе нагадали комарі. Смеркалося і вони налетіли як скажені. Згодом був подоланий останній шматок дороги і ось правий поворот перед с. Кліщов. З'їжджали з асфальту вже з ліхтарями, рух донизу був трохи небезпечних завдяки місцями розсипаному піску.Через 400-500 метрів ми на кручі що над Бугом.

На годинику 20:42, на одометрі 33 км. Рух закінчено.

Прямо тут поки іще трохи видно вибираємо рівне місце під намет, розкладаємо речі і починаємо готувати вечерю.


Між іншим, під час походу для себе я винайшов такий швидкий спосіб розкладання речей на стоянці. Ось він:
1. Треба розкласти каремат, розділити усі речі на дві частини викладаючи їх на пінку.
2. Одна частина - те, що буде використовуватися під час стоянки (речі, одяг, їжа, взуття, велосигналізація, трос, спальник, намет, пічка, миска, світло на чоло і т.п.) і друга частина - те, що потрібно тільки під час руху (шолом, одяг під час руху, аптечка, залишки їжі, ключі, шприхи,  і т.п.).
3. Покидати назад у велобаул усе з другої частини, поставити його на його місце ночівлі і накрити чохлом від роси/дощу.

Далі ми поставили намет, покидали у нього спальники і каремати.


Тим часом Віктор розклав пічку. Євген швидко приніс дрова і вже незабаром ми отримали окріп для запарювання "Мівіни" та на чай. Нам на вечерю Віктор купив дещо у магазині "Грош" (на двох, бо як я вже казав Дмитро відмовився, а Євген до того часу іще не дзвонив). Євген
у свою чергу залив окропом "Мівіну".

На додаток в нас були овочі і трохи солодкого до чаю.


Поки моя бараболя розігрівалася на пічці, Євген і Віктор вже встигли з'їсти свою вечерю і мені треба пильнувати за своєю :)


Далі залили усе чаєм з пирогом та печивом і треба вкладатися спати. Я іще збіг до води і трохи поталяпався перед порогами. Вода була дуже тепла.

Велосипеди я пристебнув і вкрив від роси і дощу раніше, можна спати. Будильник навели на 7:00.

Уся фотосесія тут.

Немає коментарів:

Дописати коментар