четвер, 22 вересня 2011 р.

День п'ятий. Велопохід 1 к/с Севастополь-Владиславівка (17.09.11-26.09.11).

День п'ятий: четвер, 22.09.2011.

Чергові прокинулися о 6:00 і почали готувати сніданок.

На сніданок був приготований варений рис з рибними консервами (пів-банки на людину), чай з печивом. Ранок зустрів нас тихою погодою, від вчорашнього вітрогону не залишилося і згадки.

На дереві біля табору голуби або якісь схожі на них птахи влаштували звичайний "базар".

Після сніданку Олег Коваленко висловив своє рішення припинити свою участь у поході і продовжити відпочинок на самоті.

Він виклав усі продукти (нагадаю, Олег як завгосп до цього часу віз запас продуктів на весь похід за виключенням тих, що куплялися по ходу на сніданки/вечері). Натомість я йому віддам його квитки і частину грошей із загальних на харчування. Ближче до 9:00 ми спустилися на пляж і розпрощалися з нашим завгоспом. Олег на свою власну ініціативу перервав проходження категорійного походу і рушив реалізовувати свої плани у напрямку Алушти, а ми - у напрямку Семидвір'я. Надалі його функції на себе взяв я. Ми вели велосипеди пішки. Але сонечко нам поки ще не докучало - було хмарно і ми спостерігали за пейзажем не забуваючи рухатися по маршруту.

Рух у напрямку Семидвір'я по пляжу був неприємним. Завантажені велосипеди з баулами місцями провалювалися крізь гальку і намагалися вислизнути з рук. Відстань менш ніж у півтора кілометри нам вдалося подолати десь за 35 хв. і о 9:37 [1,44] ми нарешті вийшли на тверде покриття. Викинувши сміття ми зайшли за поворот і були трохи спантеличені. До цього часу ми виїжджали на усі підйоми, які нам траплялися з асфальтовим або бетонним покриттям. Цей підйом був крутіший за все, що ми бачили до цього. І ми його долали пішки.

Достатньо навести деякі технічні дані. Відстань від першого повороту до КПП - 400 м., різниця висоти - 80 м. Визначений кут підйому ~12 градусів.
9:59 [2,12] зупинка 5 хв. біля КПП на в'їзді до бази відпочинку. Трохи згодом, коли кут підйому зменшився ми змогли сісти на велосипеди і о 10:28 [3,59] потрапили на трасу.

Відпочивши 5 хв. рушили далі.
10:45 [5,61] зупинка на підйомі, відпочинок 3 хв. і рух далі.
10:55 [6,32] кінець підйому - далі спуск.
10:57 [7,81] технічна зупинка 2 хв.
11:01 [8,54] технічна зупинка 4 хв., я качав колеса.
11:14 [11] зупинка на відпочинок 3 хв.
11:36 [16,2] фотографування на в'їзді у Сонячногірськ.

У Сонячногірську мешкали мої гарні знайомі і після швидких перемов було прийнято рішення заїхати до них у гості з метою випратися, помитися і перекусити. О 12:00 [18,8] я познайомив господарів з учасниками походу і залишив хлопців на подвір'ї, а сам рушив по кавун до найближчого ринку. Згодом ми розпиляли кавун і після недовгих вагань я і Олег домовилися з господаркою про обід. Ельмира дуже смачно готує чебуреки з натурального м'яса і прямо на очах. Між тим хлопці не гаяли часу - випрали свої речі і прийняли гарячий душ вперше з того часу як ми виїхали з Вінниці. Паралельно господарі нас вгощали своїм виноградом, інжиром та ще й у дорогу дали інжиру і хурму. Підійшов час обіду і тут я згадав про порції Ельмири. На цьому потрібно зупинитися окремо. Чебурек лежав поперек великої тарілки та ще й звисав з обох боків. Порція складалася з двох таких чебуреків, салату та компоту і коштувала нам 25 грн. Якщо перший чебурек кожен з нас (я і Олег) подолали швидко, то вже перед другим потрібно було трохи відпочити. Обідали ми під стаціонарним навісом типу "чайхана" з подушками і ковдрами замість стільців. Десь о другій годині ми розправилися з обідом і сил вже встати і кудись рухатися просто не було. Після нетривалого відпочинку і зборів о 15:00 ми рушили далі.
15:03 [19,8] виїхали на центральну дорогу і рушили у напрямку с. Малоріченське. Ці два невеличких містечка знаходяться майже поспіль на дорозі. Тому майже на виїзді з першого вже видно наступне.
15:09 [20,7] фото на в'їзді у Малоріченське.

На виїзді з містечка стоїть Храм загиблих на воді або Храм-маяк Святого Миколая Мірлікійського.

А так виглядає сам храм.

15:19 [22] зупинка біля храму. Поки Сергій і Олег оглядали храм і пильнував велосипеди. Рух продовжили о 15:32.
15:39 [23,7] зупинка після підйому на відпочинок 2 хв. Далі - спуск до с. Рибаче.

15:47 [25,3] зупинка у Рибачому біля магазину на 8 хв. Закупівля продуктів на стоянку.
15:59 [26,2] зупинка на відпочинок 3 хв.

16:09 [26,9] зупинка на відпочинок 3 хв.

16:39 [29,1] зупинка на відпочинок 4 хв.

16:57 [30,6] кінець затяжного підйому 4 км., відпочинок 5 хв.

17:16 [35,1] кінець спуску і початок наступного підйому. Відпочинок 4 хв.
17:34 [36,7] зупинка на відпочинок 5 хв.

17:52 [37,9] зупинка на відпочинок 4 хв.

18:01 [38,4] технічна зупинка. Продовжили рух о 18:17.

18:18 [38,6] кінець підйому, останній підйом на сьогодні довжиною майже 3,5 км було подолано.

На спуску зустріли спочатку одного з білорусів - Леоніда, який проби колесо. Запропонували допомогу. Він сказав що Євген чекає на нього внизу і попросив передати що з ним все гаразд. Рушили далі на Привітне. Майже в кінці спуску зустріли Євгена і передали що з Леонідом все гаразд - заклеїться і продовжить спуск. Вони теж планували десь у цих місцях - на пляжу ставати табором.
18:42 [44,3] з'їхали з траси на дорогу у Привітне. У Привітному я планував набрати води і стати табором.

18:56 [46,3] зупинка біля магазину у Привітному на 2 хв. з ціллю взнати про воду і можливе місце стоянки.
19:16 [46,9] зупинка на 10 хв. біля криниці на лівому березі р. Ускут. Перехід до провулку з криницею по пішохідному містку. Рушили шукати місце для табору.
19:58 [49,7] виїхали з Привітного знову на трасу у тому самому місці де з'їжджали. Рушили далі через місток і направо з'їздом до річки.
20:00 [50] ґрунтова дорога йшла крізь кущі шипшини і іншої колючої рослинності. Рухалися лівим берегом р. Ускут паралельно руслу приблизно 200 м. Далі Перевели велосипеди у напрямку русла через кущі і річку.
20:10 [50,3] стали табором на правому березі р. Ускут в 30 м. від русла. Тепер ми вже чергували усі разом.  На вечерю в нас було - гречка з тушонкою (пів-банки), овочі + чай з печивом і халва. Нам на трьох вистачило пів-банки тушонки. На ніч залили водою кукурудзяну кашу. Ми сподівалися що після цього вона стане м'якшою і буде швидше готуватися. Після непростого дня я і не пам'ятаю як заснув. Так, відбій був десь о 21:30.