понеділок, 19 вересня 2011 р.

День другий. Велопохід 1 к/с Севастополь-Владиславівка (17.09.11-26.09.11).

День другий: понеділок, 19.09.2011.

6:00 я і завгосп прокинулися на чергування. Ранок зустрів свіжістю, навіть прохолодою. Намети були трохи вкрити вологою.

На сніданок швидко були приготовані макарони з підсмажкою і роздані рибні консерви по пів-банки на людину.
7:21 сіли снідати. Після сніданку чергування перейшло до Олега Білого з Сергієм.
9:05 [0] Зранку ґрунтом рушили у бік кар'єру до Балаклави.

Спочатку ми подолали небезпечний кам'яний спуск до кар'єру.

9:27 [1,81] далі по дорозі вздовж кар'єру рушили до асфальтового спуску у бухту. На спуску відкривається гарний краєвид на саму бухту і її протилежний берег із залишками фортеці Чембало.

Останні декілька років фортецю відбудовують для з метою організації на її території лицарських турнірів (самі турніри вже ніби проводилися) і оглядових музейних залів.
9:52 [4,8] дісталися бухти. Нарешті спуск до моря надав нам можливість скупатися.

Зробили зупинку на купання, вперше під час походу. Купалися усі крім Сергія.
10:20 Після купання вирушили на пошук аптеки - Сергію потрібно було купити специфічні ліки.
Рух повз бухту приємно вражає краєвидом.

10:38 [7,2] зупинка біля аптеки на 7 хв., продовження руху на виїзд з міста.
10:51 [8,8] зробили зупинку біля магазину на купівлю продуктів харчування для Сергія, він підкріпився на швидкоруч після прийняття ліків.
11:10 продовжили рух на виїзд із міста.
11:27 [12,0] виїзд на Севастопольське шосе.
11:34 [13,9] перепочинок 5 хв. і рух далі.

11:54 [18,3] початок підйому у напрямку с. Гончарне.
12:10 [20,4] відпочинок після підйому 3 хв. і рух далі.
12:30 [25,3] зупинка у с.Гончарне. Скупилися на обід у магазині в центрі села. Трохи нижче магазину набрали питної води із капатованого джерела.

12:45 виїзд. Озеро за селом напів всохло, внаслідок чого було відмінено заплановане у ньому купання.
12:56 [27,16] зупинка на обід була здійснена за с. Гончарне на асфальтовій доріжці, з'їзд на яку починається трохи вище озера. Хтось з нас навіть пошуткував що це - майбутня велодоріжка. Відпочили після обіду.
14:06 рушили далі. Невдовзі, я, як керівник, зловив ґаву і пропустив вказівник. Вся група повернула праворуч на Тилове і втратила певну висоту на спуску.
14:24 [32,2] з'ясувавши це я запропонував рухатися далі і піднятися до Байдарських воріт не з боку Орлиного (як було заплановано), а з протилежного боку - від Фороської церкви. Як показав час моя помилка для нас вилилася у додаткових ...надцять кілометрів і важкий підйом вгору від розвилки Фороська церква/Форос. Але те іще буде, а поки... спуск на перевал Ласпі.
14:33 [32,6] спустилися до перевалу Ласпі. Побачили невеличку зону відпочинку з ринком, рестораном і оглядовим майданчиком. Зупинилися на перепочинок і фотографування.

Рушили далі. Вперше відчули на собі зустрічний вітер. Потужність вітру була така що місцями потрібно було крутити педалі щоби на спуску велосипед взагалі рухався з гори, а не зупинявся. Особливо важко було рухатися по прямій і на невеличких підйомах. Вітер віяв як у вітрогоні. Під час попередньої стоянки я взнав про дорогу і джерело води - на АЗС перед розвилкою. Але до розвилки виявилося досить далеченько.
14:50 [35,31] зупинка на повороті на Ласпі. Я з завгоспом спустився по продукти у магазин. Інші чекали на повороті. Продовжили рух у напрямку розвилки.
15:15 [39,3] початок підйому.
15:21 [40] зупинка на підйомі, фотографування.
15:45 [43,3] коли ми дісталися АЗС (вона розташована зліва від дороги) нам сказали що джерельна вода, яка тече до них від церкви місяць не текла і не свіжа (тільки ввімкнули), є технічною і вони не радять її пити. Гаразд. Варіантів стає все менше і менше. Наступне джерело аж біля церкви. Відпочили 5 хв. і рушили далі.
15:58 [44,9] сфотографувалися на розвилці і почали підйом на Фороську церкву.

Кут дороги на початку підйому вразив. На щастя він поступово зменшувався і рухатися стало легше.

16:10 [45,9] перепочинок 10 хв. Сергій почував себе все гірше. Втома і погане загальне самопочуття були тому причиною. Світловий день закінчувався. Нарешті дісталися старої Ялтинської дороги. На неї ми вийдемо після спуску від Байдарських воріт, а поки - вперед.
16:29 [47,7] перепочинок 10 хв.
16:48 [49] {385} от і церква.

Зробили досить довгу зупинку на відпочинок і фотографування, через деякий час я вже почав підганяти хлопців бо ставало холодно.
17:20 вдягнулися і почали долати останній відрізок підйому до Байдарських воріт.
17:42 [51] {501} Байдарські ворота. МИ ЦЕ ЗРОБИЛИ!

17:57 Численні фото на пам'ять і розпочали рух донизу.
18:00 [52,8] Біля церкви вирішили не набирати воду (вона дуже повільно тече із джерела) і рухатися одразу у напрямку стежки на Чортові сходинки по старій Ялтинській дорозі. Інших варіантів для пошуку місця стоянки в нас не було.
18:07 [55,4] повернули на стару Ялтинську дорогу.
18:17 [57,8] відпочинок 5 хв. Згодом ліворуч від дороги я помітив людину у вікні будинку лісника. Спиталися про воду і рушили до Татарського джерела (по ходу метрів через 150-200 зліва від дороги).
18:30 [57,9] вода хоча була і трохи жовтувата, але від неї не тхнуло і ми її набрали для приготування їжі.
18:57 [59,9] {402} рушили далі і згодом під скелею знайшли місце для стоянки. Від дороги потрібно піднятися десь метрів зо 20 по крутому схилу до кам'яної стіни. Баули і велосипеди потрібно було тягнути на гору окремо, стали табором.
19:30 почали готувати вечерю. На вечерю були приготовані макарони і потім додана тушонка. Чай з печивом для ситності. Через деякий час ситі і втомлені порозходилися по наметах і впали у сон.