пʼятниця, 23 вересня 2011 р.

День шостий. Велопохід 1 к/с Севастополь-Владиславівка (17.09.11-26.09.11).

День шостий: п'ятниця, 23.09.2011.

Як зазвичай підйом о 6:00.

Насамперед готували сніданок. На сніданок - кукурудзяна каша з бараболею і тушонка (пів-банки - залишок з вечері), чай з печивом і халва. Ми помилилися щодо каші. Після того, як вона ніч відстояла замочена у воді вона на жаль не стала м'якшою. Знову витратили певний час на приготування і зареклися її готувати в майбутньому. До того ж вкотре ця каша підгоріла, що спричинило тривалу чистку каструлі. Тим часом Олег визначився з проколом колеса голкою від акації, яке він заклеїв іще до сніданку. Зібрали табір і рушили до траси о 9:20. Сьогодні, коли ми вже бачили дорогу я вибрав безпечніший для колес маршрут руху - через русло річки. Невдовзі ми вже піднімалися на трасу.
9:30 [0,35] виїзд на трасу. Рушили у напрямку Морського.

9:48 [2,4] зупинка 4 хв. на відпочинок. Попереду іще було що підніматися...
10:01 [3,7] зупинка 3 хв. на відпочинок.
10:15 [5,6] {255} подолали перший підйом.
10:22 [9,13] технічна зупинка 2 хв. після спуску. Попереду - Морське.
10:36 [12,4] в'їхали у Морське. Мені подобалося рухатися через Морське тому що поруч із дорогою було море. За таких умов завжди можна зробити зупинку на купання (при наявності бажання і можливості).

10:45 [15] проїхали Морське і попереду в нас був знову підйом. Зупинка 8 хв. Після того як ми рушили далі через певний час нам знову трапилися велосипедисти.
11:13 [17,8] зупинка 9 хв. на відпочинок і спілкування. Це було двоє друзів - один з Москви, а інший з Донецьку. Вони приїхали у Веселе і там зупинилися. А на велосипедах вони щодня подорожували по цікавим місцям, радіалками. З ними рушили далі на підйом і невдовзі досягли вершини.

11:32 [19,1] {229} зупинка 9 хв. на відпочинок, спілкування і фотографування. Далі рушили на Веселе.
11:50 [21,7] технічна зупинка 2 хв. на в'їзді у Веселе. Через 450 м повернули з траси праворуч і рушили до магазину щоби скупитися на обід.
11:55 [22,5] зупинка біля магазину на 10 хв. щоби я купив продукти на обід і ми набрали води з джерела. Джерело розташоване у 10 м. зліва від магазину і до нього ведуть сходинки униз через невеличку хвіртку.

12:09 [23,1] виїзд на трасу і продовження руху у напрямку Судаку.
12:19 [24,7] зупинка на відпочинок 5 хв.
12:36 [29] технічна зупинка. Зустріли велотуристів з м. Набережні Човни.

Два велосипедисти з Татарстану рухалися з Керчі у напрямку Севастополю, тобто зустрічним нам маршрутом. Треба згадати про вітер. Той вітер, який нам заважав для росіян дув у спину. З їх слів вони подолали 100 км. майже без зупинок за 5 годин. Іще трохи потеревенили і поїхали далі, кожен у свій бік. До речі, в'їхали у Судак.
13:15 [34,5] зупинка за Судаком край дороги на обід і відпочинок.
14:27 [34,5] початок руху, попереду затяжний підйом.
14:50 [39,1] долали підйом, зупинка 6 хв. на відпочинок.
15:19 [42,2] {335} кінець підйому, подолали перевал Сінор. Відпочинок 10 хв.

15:40 [44,5] зупинка 2 хв. після спуску і перед наступним підйомом.

15:48 [45,3] зупинка 8 хв. на відпочинок.
16:13 [47,5] {410} подолано другу вершину перевалу Сінор. Зупинка на відпочинок і фотографування 10 хв.

16:39 [52,9] зупинка на в'їзді у Щебетівку. Чекали на Сергія. В нього щось трапилося. Через 15 хв. хвилин він під'їхав і розповів що на спуску розсипався прикріплений багаж (спальник, намет, тощо). Не витримав гумовий шпагат. При чому спальник випав раніше. Добре що на машині угору їхали якісь хлопці, теж  туристи. Вони підібрали спальник, спустилися до Сергія і віддали, після чого знову рушили на підйом. За що їм велика дяка.

17:08 [54,3] зупинка біля магазину у Щебетівці. Купили продукти на стоянку. Взнали про криницю поблизу і рушили набирати воду. Далі по ходу маршруту було іще два джерела. Але я вирішив перестрахуватися і набрати воду у криниці. Наступного разу можна буде просто їхати далі і набрати воду з джерела біля дороги.
Задля води з'їхали з траси у село і рушили до криниці.
17:29 [54,9] зупинка 10 хв. біля криниці, набір води.
17:43 [55,5] виїзд на трасу.
18:08 [60,7] зупинка 4 хв. біля джерела "Лягушка" з метою визначення місця для табору.

Джерело працювало, люди набирали воду. Місця для табору не знайшов, рушили далі.

18:15 [61,5] зупинка біля ґрунтового з'їзду ліворуч від дороги у напрямку озер. Я поїхав на розвідку. Хлопців залишив на трасі і попросив ввімкнути мобільні телефони на випадок якщо я знайду місце - щоби не вертатися. Мені прийшлося трохи побігати по прилеглій до озер території, але згодом я знайшов непогане місце і викликав хлопців до себе.
18:47 [62,1] зупинка на ночівлю. Встановлення табору.

Далі була вечеря - макарони з рибними консервами (банка на 3х) і овочі, чай/кава з цукерками "пташине молоко" і печивом.
Відбій був десь біля 21:00.