субота, 24 вересня 2011 р.

День сьомий. Велопохід 1 к/с Севастополь-Владиславівка (17.09.11-26.09.11).

День сьомий: субота, 24.09.2011.

Прокинулися вранці з метою швидше проїхати ділянку маршруту до Феодосії і там вже трохи відпочити декілька годин на морі.

Але без сніданку - ніяк. Приготували на сніданок гречку з рибними консервами (банка на 3х). Під овочі каша пішла дуже добре. На доданок залили в себе чай/кава. З солодощів в нас залилися з вечора цукерки "пташине молоко" і печиво.

Після сніданку кожен оглянув свій велосипед і підкрутив де що було потрібно. Я, наприклад, іще й ланцюг змастив.

Поки ми збиралися до нас наблизився місцевий мешканець. Він гнав повз нас отару овець.

Запах від них іще той!

09:07 згодом ми зібралися і потихеньку рушили до траси.
09:11 [0,67] виїхали на трасу і попрямували у напрямку Коктебелю.

9:17 [2,4] технічна зупинка 3 хв. на в'їзді у Коктебель. Далі рухаємося майже без зупинок через місто і зупиняємося тільки на виїзді на фотографування.
9:45 [6,99] зупинка 6 хв. на відпочинок і фотографування.

10:04 [9,23] зупинка 2 хв. після підйому перед спуском на Підгірне.
10:17 [12,4] технічна зупинка 6 хв. зупинка перед крутим спуском.
10:39 [18,51] технічна зупинка 2 хв. на в'їзді у Феодосію.

10:50 [20,85] зупинка 10 хв. у Феодосії. Домовилися купити кавун. Я пішов по кавун, а Сергій - купляти ліки для горла. Далі рушили до набережної.
11:09 [23] зупинка 30 хв. на набережній на купівлю сувенірів і поїдання кавуна.

11:45 [23,45] рушили уздовж набережної на виїзд з міста у напрямку Берегового.

12:30 [27,85] виїхали за межі Феодосії і попрямували по дорозі вздовж моря у напрямку Золотого пляжу.
12:37 [28,8] зупинилися біля в'їзду на пляж. Цей пляж на перший погляд був схожий на той, що ми шукали. У цю пору року людей на пляжу майже не було не дивлячись на те, що він був безкоштовний. Взнали про магазин продуктів і домовилися що я з Олегом поїду по продукти, а Сергій залишається тут, на пляжу.
12:43 [29,25] до магазину ми рушили по дорозі назад і десь за 50 метрів повернули перпендикулярно від моря у напрямку багатоповерхівок. Схоже на те що це якесь поселення (може біля промзони). На першому поверсі одніє з них ми знайшли продуктовий магазин, де й скупилися на обід. На виїзді з Феодосії потрібно одразу після повороту на Берегове рухатися наліво по асфальту у це містечко (кількасот метрів), скупитися на обід і вже потім рушати до пляжу - щоби не блукати як ми.
13:03 [30,55] зупинка на обід і відпочинок 2 години 15 хв.
Перш за все ми пообідали, потім по декілька раз скупалися, відпочили і стали збиратися.

15:18 [31,05] рушили на виїзд з Берегового. В нас на сьогодні залишалося тільки дві цілі - вода у табір і місце для стоянки. Тут Сергій нагадав про ліки. Я забувся про аптеку і зараз ми завернули у містечко щоби знайти аптеку. Після того, як Сергій купив ліки ми рушили у напрямку Степового.
15:47 [33,75] роздоріжжя біля Феодосії. Кинули останній погляд у бік моря і воно залишилося за спиною. Рушили вздовж промзони Феодосії (ліворуч від нас розміщалася нафтова база) по трасі М-17 до першого правого повороту.
16:08 [38,1] технічна зупинка біля Степового.

Добрі люди розказали нам що воду тут десь набирають хлопчаки. І ми могли б у них запитатися. Рушивши вздовж паркану автокооперативу, що розташований уздовж дороги справа ми невдовзі потрапили на рейки. Там ми знайшли хлопчаків, які і показали нам  кран, виведений зі звичайного водогону (вода йде з Феодосійського водосховища, до якого ми прямували).
16:22 [39] з повними пляшками води виїхали на трасу і рушили у напрямку Феодосійського водосховища. На березі водосховища я запланував останню стоянку у поході.
16:40 [42,8] з'їхали ліворуч з асфальту на ґрунт.
16:52 [44,8] я пробив колесу склом і ми зупинилися на ремонт. Рушили вже тільки через 18 хв.
17:16 [46,65] повернули праворуч на роздоріжжі (паралельно трасі) - тепер вже прямо на водосховище.
17:23 [47,9] повернули ліворуч до води у пошуках місця для стоянки. Наступного разу треба рухатися прямо по об'їзній уздовж водосховища - подалі від води. Берегова лінія вигинається і щоби не об'їжджати затоплений луг треба рухатися одразу правіше, не спускаючись до води - у напрямку крайньої східної точки водосховища. Восени берег водосховища де ми рухалися був випалений, тому місць де б поставити намети ми не знайшли і рухалися далі. Можливо навесні/влітку тут є травичка, тоді табір можна поставити одразу після з'їзду до води - з півдня. Також там можна зайти у воду - берег вільний від очерета.
17:49 [51,1] проїхали відчинений шлагбаум без будь-яких написів і в'їхали на дамбу. Іще за 100 м біля якоїсь технічної будівлі ми побачили машини рибалок. Діди зі своїми онуками виїхали на відпочинок. Ми спиталися де б можна було стати на стоянку і вони нам підказали місце попереду.
17:55 [51,3] припинили рух і зупинилися на стоянку на дамбі біля спуску до води. Намети поставили ліворуч від дороги - між краєм дамби і дорогою є зелена смужка трави шириною до 10 м. Праворуч від дороги висаджені якісь кущі. Їх колись стригли, вони і зараз були трохи схожі на залишки палісадника. Тепер слів сказати про дрова. Для багаття тут дрова назбирати було б складно - степ! Дерев майже немає, та ще й сухих. Але з нашою пічкою нам пощастило. Кущі палісадника були частково всохлі. Гілок товщиною з олівець або ручку було вдосталь. На них ми швидко почали готувати вечерю. Треба зауважити, що коли я заклеїв переднє колесо десь через пару кілометрів я побачив, що заднє колесо теж трохи спускає, але підкачуючи його я дотягнув до місця стоянки. Тепер було потрібно клеїтися. Прокол був колючкою від акації. Коли я заклеїв заднє колесо, то згадав що його іще ж треба качати до 65 psi - заднє колесо несе майже усе навантаження. З маленьким ручним насосом морока іще та! Побіг до вже знайомих рибалок, попросив ножного насосу і все швиденько закінчив із колесом. Далі була вечеря - макарони з рибними консервами (банка на 3х) і овочі, чай, халва і печиво. Гігієнічні процедури на березі водосховища на пронизливому вітрі і відбій. На годиннику мобільного телефону - 20:48. Підйом намічено на 6:00.